Strikke oppskrift babyteppe

Målfrid har designet det
skjønneste super myke,
varme og lett å strikke baby pledd.

Strikke oppskrift babyteppe - Modell 0001B SOFIA

Størrelse; ca. 75x60 cm

Vår første strikkeoppskrift er et nydelig babyteppe som jeg har strikket i rosa. Du kan selvsagt bruke andre farger.

Jeg tenkte at det ville være en god ide å starte med et skjønt, varmt babyteppe i ull. Alle liker vi å legge et mykt babyteppe rundt det lille "mirakelet" så snart han / hun er født.
Kanskje ønsker du å strikke til din egen baby, eller kanskje du ønsker å overraske en blivende mamma, dette baby pleddet er supert til å ha rundt babyen hjem fra fødeavdelingen ... uansett, det vil bli tatt godt i mot. Babyteppet vil også bli en kjempefin julegave, lett og strikke...

babyteppe oppskriftLille Sofia, bare et par dager gammel, koser seg på et av de vindunderligste lune og myke plasser i hele verden ... godt inntullet i Målfrids supermyke og varme babyteppe.

... og nå er det rette tiden for å starte å strikke julepresanger.

Du kan så klart strikke dette babyteppet i bomull dersom du ikke trenger den ekstra varmen som ull gir. Alle babyer vil være lykkelige for å bli pakket inn i dette vakre, myke baby pleddet, og selvsagt vil også du føle gleden ved å pakke dette pleddet rundt din kjære, lille nyfødte baby.

Kanten på dette baby pleddet i ull er et vaffelsøm mønster, et fint mønster som passer fint til baby klær. Dessuten passer det best for dette baby teppet.

Baby pleddet som jeg har strikket måler omtrent 70x6k0 cm. Det er et lite pledd som passer veldig bra til et nyfødt barn. Fordi babyer vokser fort så kanskje ønsker du å strikke det større. Strikk samme bord (kant) rundt teppet men legg opp flere masker. Bare passe på at maskene totalt er delelig med 4 + 3 ekstra masker.

I løpet av årene har jeg strikket mange baby pledd i ull for vennene mine. De har vært ekstremt populære og er blitt mottatt med takknemlighet.

Hilsen
Målfrid


Del vakre ting med andre!
"Jeg håper du liker dette antrekket like godt som meg, det vil glede meg mye om du deler siden med familie og venner på Facebook. Kanskje er det et bilde du liker ekstra godt; bildene er tekstet ferdig, du trenger bare å klikke på PinIt knappen på bildet så tar du bildet rett til Pinterest albumet ditt."
                                                 Hilsen Målfrid

Slik bruker du disse sosiale media knappene ... her


0001B Babyteppe 
Strikke oppskrift babyteppe Strikket i rosa  (klikk på bildet og se flere bilder i Foto Galleriet) Pris US $8,25



 Legg i handlekurv




Strikkeoppskrift babyteppe



strikke babyteppe

Slik strikker Målfrid vaffelsøm

strikke babyteppe nybegynner
babyteppe oppskrift


Bestill vårt
Babystrikk nyhetsbrev
og motta den skjønne strikkeoppskriften
MIO gratis

gratis-baby-strikkeoppskrifter  

gratis-baby-strikkeoppskrifter
Epost adressen din:

Fornavnet ditt:
Deretter

Ingen grunn til bekymring,
din e-mail adresse
er helt trygg.

Vi lover å bruke den til
kun å sende deg
Babystrikk Nyhetsbrev.